xthe-sims-3x

Alla inlägg under maj 2013

Av Vilda - 20 maj 2013 20:06

Jag har sätt att många har en PGC nu så jag tä'nkte också göra en.


Det här är Iris Mistel, hon har rosa hår och lila ögon.


 


Hon fick bo i Appalosa Plains. Nästan direkt skickade jag henne att skaffa pojkvän som är vicktigt så att man 

kan få barn.


Hon träffade snart en kille som heter Patrik Coco.


     


Hon blev snabbt på G med Patrik.


   


Sedan gick dom hem till Iris lilla hus. ( Ursäkta inredningen )


 


Han verkade inte uppskatta möblerna så mycket. Men sedan blev det dags att göra bebisen då.


   


Har vi tur blev hon gravid.


Ledsen för kvalitetern på bilderna han inte ändra det.


Av Vilda - 12 maj 2013 19:05

Förlåt att jag inte skrivit några inlägg på ett tag. Men det beror på tre olika saker.

Jag har vart hos farmor och behövt slåss om datorn med min kusin.

Jag ska strax spela upp en teater med min teatergrupp så mycket tid har gått till att öva mina repliker.

Jag har också havt idetorka, dvs inga ideer alls.


Har ni några förslag på inlägg skriv dem gärna i kommentarerna.

Sök i bloggen

Presentation


xThe-Sims-3x

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Jag ska som redan nämnt i ett inlägg ha melodifestivalen i sims. vad tycker ni
 Ja!
 Nja
 Nej!
 Vet inte riktigt...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS

Min lilla Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards