xthe-sims-3x

Alla inlägg under november 2013

Av Vilda - 7 november 2013 15:30

 

Hej och välkommen till första upplagan av SimsSpelen! Mitt namn är Jeffie Strinket, och jag kommer vara eran värd

i år!

 

 

Ni kommer ha chansen att se ER sim kämpa i våra utmaningar! Utmaningarna är följande:

Matlagningstävling

Framtidstävling

Seglartävling

Robottävling

Styrketävling

Springtävling

Ridtävling

Hundtrickstävling

Hemligtävling

 

 

Ni kommer ha chansen att vinna STORA priser!

 

 

Ni skickar in simmarna precis som önskesimmar! Ni ska fylla i mallarna som följer:


Sim mallen

Namn:

Ålder (tonåring-vuxen):

Egenskaper:

Vilka expansioner/prylpaket jag får använda:

Klädstil:

Biografi:

Hår/ögon färg:

Hudfärg:

Favoriter:

Kön:

Stjärntecken:

CC:

 

Häst mallen

 

Namn:

Kön:

Ras:

Färg:

Man/svans:

Sadeltyp:

Ögonfärg:

Egenskaper:

 

Hund mallen

 

Namn:

Ras stor/liten:

Kön:

Färg:

Ögonfärg:

Halsband osv:

Egenskaper:

 

Robot mallen

 

Namn:

Kön:

Färg:

Svävare/ben:

Form:

Egenskapschip (max 4):

 

Lämnas något tomt så slumpas det.

 

 

Jag vill bara upplysa er om att om inte ALLA mallar fylls i får eran sim INTE delta! Skicka mallarna till vilda02@live.se

eller skriv i kommentarerna! ENDAST 6 SIMMAR KOMMER SKICKAS IN HIT! En utav dem kommer vara min.

 

 

 

 

Sök i bloggen

Presentation


xThe-Sims-3x

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Jag ska som redan nämnt i ett inlägg ha melodifestivalen i sims. vad tycker ni
 Ja!
 Nja
 Nej!
 Vet inte riktigt...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS

Min lilla Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards