xthe-sims-3x

Direktlänk till inlägg 12 maj 2013

Förlåt för JÄTTE dålig uppdatering

Av Vilda - 12 maj 2013 19:05

Förlåt att jag inte skrivit några inlägg på ett tag. Men det beror på tre olika saker.

Jag har vart hos farmor och behövt slåss om datorn med min kusin.

Jag ska strax spela upp en teater med min teatergrupp så mycket tid har gått till att öva mina repliker.

Jag har också havt idetorka, dvs inga ideer alls.


Har ni några förslag på inlägg skriv dem gärna i kommentarerna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vilda - 7 februari 2014 18:50

Heej igen! Nu är det ju snart alla hjärtans dag! Så varför inte komma i rätt stämning redan nu med de här söta klänningarna jag hittade! Det blir lite till de små och till tonåringarna här!   TJEJER TONÅRING   Är de inte ur gulliga! De ä...

Av Vilda - 5 februari 2014 17:17

HEEEJ! Jo, jag kommer skriva ett inlägg, om en speciell varelse från Sims varje vecka! Så idag tänkte jag köra på Sjöjungfrurna!   Ja, en sjöjungfru ser väl ut typ så här i sims:   Den här sjöjungfrun har jag gjort. Jag brukar oftast typ kla...

Av Vilda - 31 januari 2014 21:45

Ja, här kommer då del 2 av min PGC... Hoppas ni kommer gilla den!   Cyan-Linnéa Orange-Nickolas Rosa-Jill   "Ser det ut så här är det någon som tänker" -Ser det ut så här är det någon som pratar.     "Varför gjorde jag så där?" ...

Av Vilda - 30 januari 2014 17:17

Ja, jag vet. Har inte uppdaterat på sjukt länge. Det är bland annat för att: 1. Har inte haft något att blogga om. O.O 2. Har installerat en massa nya Sims spel och kläder, hår osv. 3. Har inte haft nån ork just nu. Men nu tänkte jag iallafal...

Av Vilda - 7 november 2013 15:30

  Hej och välkommen till första upplagan av SimsSpelen! Mitt namn är Jeffie Strinket, och jag kommer vara eran värd i år!     Ni kommer ha chansen att se ER sim kämpa i våra utmaningar! Utmaningarna är följande: Matlagningstävling ...

Sök i bloggen

Presentation


xThe-Sims-3x

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Jag ska som redan nämnt i ett inlägg ha melodifestivalen i sims. vad tycker ni
 Ja!
 Nja
 Nej!
 Vet inte riktigt...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS

Min lilla Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards