xthe-sims-3x

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Vilda - 13 juni 2013 20:11

Här kommer då min PGC. Förlåt att det dröjde.


     

Patrik FRIADE till Iris! Snart blir det bröllop. (HURRA)


 

Såklart sa Iris JA!


   

Dom beestämde sig för att ha det privat eftersom dom inte kände så många.

(Är det bara jag eller ser det ut som om han försöker äta henne på bilden ovanför?)


 

Iris hade några bröllopstraditioner.

Kuddkrig.


     

Och tv tittande.


     

Sedan sprang dom till vårfestivalen och Iris fick en sprejsolbränna och efter det körde de vattenballongs krig.


 

Sedan deltog dom i en korvätar tävling. Där skedde miraklet...


 

HON BLEV GRAVID!


   

Och så föddes en pojke med namnet Zion och egen skaperna Konstnärlig och Virtous.


 

Zion kom inte ensam. Sedan kom Zack. Han fick egenskaperna klumpig och grinig.


 

Sedan när de kom hem gjorde Iris den här snygga grimasen.


Fick vi en arvinge???

Sök i bloggen

Presentation


xThe-Sims-3x

Senaste inläggen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Jag ska som redan nämnt i ett inlägg ha melodifestivalen i sims. vad tycker ni
 Ja!
 Nja
 Nej!
 Vet inte riktigt...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS

Min lilla Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards